به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان حجت الاسلام و المسلمین  حبیب رضا ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در سفر به شهرستان شاهین شهر  از آموزشگاه استاد یاوریان این شهرستان بازدید کرد.

 یاوریان در این بازدید ضمن خیرمقدم به  ارزانی به بیان مطالبی پیرامون مسائل و موضوعات مرتبط با کار خود پرداخت.

وی با اشاره به حمایت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر، توجه معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از هنرمندان را کاری ارزشمند دانست و گفت: این گونه حرکت ها را در راستای اخلاق اسلامی می‌دانم و خدا را شاکرم که با مدیران خوبی چون جنابعالی و همکاران محترمتان مسیر هنر را می‌پیمائیم.

حجت الاسلام والمسلمین ارزانی نیز ضمن تشکر از حسن نظر استاد یاوریان خدمت به هنرمندان را یک وظیفه بزرگ دانست و در ادامه افزود: حضور در آموزشگاه هنری و دیدار با جنابعالی در شب میلاد رسول مکرم اسلام(صلی‌الله علیه وآله وسلم)  و امام صادق (علیه السلام) را به فال نیک میگیریم وانشالله نسل‌های جوان ما از وجود با برکت شما و دیگر پیشکسوتان عرصه هنر بهره های کافی را ببرند.

ارزانی در پایان با تشکر از تلاشهای هنری استاد یاوریان، برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت را از خدای منان مسالت کرد.

 در بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از آموزشگاه استاد یاوریان، معاون فرهنگی و مطبوعاتی و معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید